מה הזכויות שלי לגבי תשלום בזמן ההמתנה במהלך קורס בסלקום?

|

קורס בסלקום

עופר 09/09/09
שלום
היה לי קורס בסלקום של מוקד שירות לקוחות כחודש ימים.
בנוסף מיבחן הסמכה שלא עברתי יחד עם 5 אנשים.
הבטיחו לנו שהיו איתנו בקשר תוך יום יומיים וככה המצב הזה נמשך כשבועיים כאשר אנחנו עדיין בגדר עובדי סלקום ומורחים אותי כל יום ודוחים פגישות שנקבעו ע"י SMS . היום החליטו סוף סוף
( לצערי אבל לפחות תמה עוגמת הנפש הזאת של מתח , אי ידיעה שאני לא מאחל לשונאי.) החליטו לפטר לסיים עם שניים ועם שלושה לקיים המשך תהליך מיבחן וכו'. כאשר שאלתי מה קורה עם הזמן הזה שהייתי בבית ? כלומר מי משלם את הימים האלו שהייתי בהמתנה לא יכול לעשות כלום ? נאמר לי שהם לא אמורים לשלם את זה. כמובן שזה מרגיז ולא פייר. אני רוצה לדעת מה הם החוקים במצב כזה ? למי ניתן לפנות? יש פה ממש עוגמת נפש שנגרמה וכן נזק של זמן חיפוש עבודה ועוד.

לא ברור

עו"ד רענן קריב מנהל 10/09/09
האם נחשבת עובד סלקום/חברת כוח אדם במהלך הקורס?
אם כן - יש לשלם עבור תקופה זו, לרבות תקופת ההמתנה. אם לא - התנדבת ואינך זכאי לתשלום.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן