האם העובד שהתפטר זכאי לקבל את קופת הפיצויים שלו?

|

קופת פיצויים

מעסיק 30/05/12
העובד שלי התפטר ונתן לי מכתב פיטורים האם הוא זכאי לקבל את קופת הפיצויים?

שחרור קופת הפיצויים

עו"ד שי בן נתן 30/05/12
באופן עקרוני בתשובה היא כן. יחד עם זאת יש לבדוק באופן פרטני את נסיבות העניין ועל כן מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום דיני העבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן