האם המעסיק חייב להוריד הפרשי פנסיה מהשכר האחרון לאחר עזיבה?

|

קופת ג' פנסיה

ריקי 13/04/17
שלום
עבדתי 4 חודשים אצל מעסיק פרטי.
עכשיו כשאמרתי שאני עוזבת, הוא אמר שצריכים להוריד מהשכר האחרון שלי הפרשי פנסיה עבור 4 חודשים בבת אחת וזה 1500 שח. ( שכר שלי ברוטו כ6000 או אפילו 5300 שח בחודש שעבר)
היום, בוצע תיקון, ונאמר לי שהסכום המתוקן הוא 1140 שח ,שזה נשמע יותר הגיוני.
האם חייבים להוריד אותו מהשכר האחרון ? אני עזבתי שם

קרן פנסיה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 16/04/17
שלום רב
אכן על המעסיק לערוך לך גמר חשבון בעת סיום יחסי עובד מעביד ומכיון שעליו לנכות את חלק העובד אז עליו להוריד זאת מהשכר האחרון.
לגבי הסכום זה 6% מהשכר לחודש לקרן הפנסיה ו6% לקופת הפיצוים ערכי את החישוב בהתאם. 

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן