האם מותר לפרסם בפורום את שמו ות.ז. של שוכר דירה בעייתי?

|

פרסום שם + ת.ז. של שוכר דירה בעייתי

משה 02/11/09
האם ניתן לכתוב בפורום על בחור בעייתי שהשכיר ממני דירה. את שמו + ת.ז. + הסבר על הבעיות שגרם לי. כך שמי שירצה לחפש באינטרנט אותו , יוכל לקבל חוות דעת ממני ? האם זה חוקי לפרסם זאת הפורום כלשהו ? ואם כן - האם האתר של אותו פורום חייב להוריד הודעה זאת ? האם ניתן לתבוע את אותו אתר , למרות שרשם שהוא אתר פורום ואין הוא אחראי על מה שנכתב שם ?

פרסום שם של שוכר בעייתי

|עו"ד עזרא שרון 02/11/09
פרסום כזה עשוי להיות בגדר לשון הרע ולכן אתרים רבים, ובכלל זה אתר זה, עשוי בהחלט לצנזר פניה כזו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן