פנסיה- דיני עבודה

|

פנסיה

אלה 26/07/12
היי,
נקבע בחוק כי עובד שלא מגיע עם קרן פנסיה ממקום עבודה קודם, המעביד יפריש לו פנסיה כעבור 6 חודשים.
האם מדובר על 6 חודשי עבודה מלאים או על 6 תלושי שכר? עובד המתחיל לעבוד ב-9.7, נניח, האם כאשר הוא יקבל את התלוש הראשון על הפרק זמן יחסי שעבד- זה נחשב כאילו עבר חודש לצורכי הפנסיה? או שצריך לספור 6 חודשים מלאים מ-9.7?

פנסיה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 27/07/12
6 חודשים מלאים

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן