השאלה לא מובנת ובכל מקרה אין אנו עוסקים בשאלות לגבי "כדאיות"

|

פיצול קרקע

סלמון יואב 16/03/10
ביצעתי הסכם שיתופי על קרקע , הוצאתי תוכנית בנייה וקיבלתי שומה לתשלום גם מזמורה וגם ממינהל מקרקעי ישראל שאלתי:האם אני יכול בכל שלב לבצע פיצול קרקע ?ואם זה כדאי בכלל?? [ עדיין לא שילמתי את השומה]. תודה.

לקריאה נוספת: מינהל מקרקעין >>

השאלה לא מובנת ובכל מקרה אין אנו עוסקים בשאלות לגבי "כדאיות"

עו"ד זהר ארד מנהל 17/03/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן