האם מעסיק חייב להשלים פיצויי פיטורים לפי 8.33% אם הפריש 6% בלבד?

|

פיצויי פיטורים לפי סעיף 14

מרדכי 08/08/16
מעסיק שהפריש 6% לפיצויים והחתים את העובד על סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים האם מחויב להשלים לפי 8.33% לפי השכר האחרון או שחלקו היחסי של ה-6% מוגן, ואין צורך לפצות על שנות עלייה בשכר על החלק יחסי?

פיצויים בהתאם לסעיף 14

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 09/08/16

בוודאי שעל המעסיק לשלם ולהשלים את הפרשי הפיצויי פיטורים לפי שכר אחרון . עם זאת יש לנכות מהחישוב את כספי הפיצויים שקיימים לו בקרן הפנסיה. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן