האם המעביד חייב להשלים את סכום הפיצויים אם הוא נמוך מהראוי?

|

פיצויים

מ.מ 25/05/09
הסכום שנצבר בפוליסת מנהלים לצורך תשלום הפיצויים שלי נמוך ממה שמגיע לי בפועל,האם על המעביד להשלים את הסכום?

פיצויים- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 25/05/09
תלוי אם למעסיק יש היתר משר העבודה.אם יש לו היתר, הוא לא יצטרך להלשים לך את ההפרשים. אם לא- אתה זכאי להפרשים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן