האם כדאי לתבוע פיטורין דרך SMS במהלך תקופת התלמדות?

|

פיטורין בתקופת התלמדות.

ליאור 15/07/12
שלום רב. במהלך תקופת התלמדותי במלצרות המעסיק החליט לפטר אותי דרך הSMS ללא שימוע. האם ניתן לתבוע את אותו?

פיטורין בתקופת התלמדות

עו"ד עדי פריאנטי 16/07/12
כמה זמן אתה עובד במקום. במידה והינך עובד בנסיון תקופה קצרה אני לא הייתי מציעה לך לתבוע חרף כי הענין זה מקומם מאוד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן