האם לבעלי קצבת זקנה והשלמת הכנסה יש פטור ממס על כספי גמל?

|

פטור ממס

דליה 20/10/13
סיימתיי עבודה בחב'כ"א והצטברו לזכותי בפנסיה+גמל כ-600ש"ח חלקם הקטן בגמל.מבקשת למשוך הסכום הנל ונאמר לי כי על הגמל אצטרך לשלם מס של 35%. האם לבעלי מקבלי ק.זקנה+השלמת הכנסה יש פטור ממס בנושא? תודה

משיכת כספי פנסיה

דוד 25/10/13
בעקרון הפרה של משיכת כספי הפנסיה חייבת מס של 35%

היות ואנו מדברים על סכום זניח אני לא מבין את מהות ההתלבטות. לכי למס הכנסה  תוציאי אישור לפי התנאים שלך 
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן