ומה השאלה?

|

פוטרתי והמעסיק שלי הציע לי עיסקה כנסו

בני 28/07/09
התחלתי את עבודתי בתאריך ה-02/09/08 פוטרתי בתאריך ה-16/07/09
קיבלתי חודש התראה מראש משמע אני עובד בחברה עד ה-16/07/09

הבנתי שלא מגיע לי דמי הבראה, ופיצויים אני צריך להוכיח
אני עוסק בעבודה שכרגע מדובר בשיא העונה ולכן המעסיק מבקש ממני שאעבוד עד ה-31/08/09 במידה ואעבוד עד סוף חודש אוגוסט אוכל לדרוש ולקבל פיצויים ודמי הבראה ללא צורך לגשת לבתי משפט או להוכיח דבר כזה או אחר

ומה השאלה?

עו"ד רענן קריב מנהל 28/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן