האם מגיע לי פדיון ימי חופשה לאחר שעזבתי את העבודה?

|

פדיון ימי חופשה

רועי 17/01/12
שלום ותודה על ההיענות,שאלתי היא: לאחר שעבדתי בחברה כחצי שנה ועזבתי (התפטרתי) בעקבות תאונת עבודה - האם מגיע  לי כסף עבור ימי חופש בחודשים שעבדתי? ואם כן כמה? תודה.

פדיון ימי חופשה

עו"ד שי בן נתן 17/01/12
עם סיום עובדתך אתה זכאי לפדיון ימי חופשה שצברת. אם עבדת חצי שנה תהיה זכאי לפדיון דמי חופשה בהתאם להסכמים החלים עלייך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן