איך מתבצעת חלוקת נקודות הזיכוי בהכנסות מניירות ערך בבנק משותף?

|

ני"ע בבנק רק ע"ש הבעל ומקבלים רווחים משותפות

חכם קראו 30/03/15
סחירה בבורסה...האם יש התחשבות לכל נקודות הזיכוי של הבעל והאישה?  או אקבל זיכוי רק בגין נקודות זיכוי שלי כבעל ?



הבנתי שבחוק האחרון יש חידושים ..שאפילו שהני"ע רק ע"ש אחד מבני הזוג...זה כמשפחה אחת.

נירות ערך בחשבון בנק משותף

31/03/15
ההכנסה מניירות ערך מיוחסת לבעל ההכנסה הגבוה יותר, וההנחה במס היא על פי נקודות הזיכוי של מי שההכנסות יוחסו לו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן