מי אחראי לתשלום המים בעקבות נזק לצנרת בבניין משותף בדירה מושכרת?

|

נזק לצנרת בניין משותפת-אחריות השוכר?אחריות המשכיר?

אבי 24/12/09
לפני מספר שבועות חל פיצוץ בצנרת המים של הבניין
(צנרת המשותפת לכלל הדיירים)
בעקבות הפיצוץ התבזבז הרבה מים
לאחרונה נתקבלה דרישה לתשלום מהרשות המקומית
שאלתי היא: במידה ומדובר בדירה מושכרת
על מי חלה חובת תשלום המים? על השוכר? או על המשכיר?
יש לציין כי חשבונות המים והארנונה ע"ש השוכר

נזק לצנרת

|עו"ד גיא פרבמן 26/12/09
כעיקרון העובדה שהנזק הינו באחריות המשכיר שאחראי לרכוש המשותף אז גם השתתפות בעלות המים הינה באחריות המשכיר
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן