האם השוטר יכול לשלוח לי דו"ח בדיעבד על עבירה במעגל תנועה?

|

מתן דו"ח שלא בפני

מאור 06/11/09
בתום משחק ביד אליהו נסעו 2 מכוניות נגד כיוון התנועה במעגל תנועה.. אני רציתי גם לעבור אבל שוטר הגיע ומנע זאת ממני.. לאחר ויכוח בו ביקשתי ממנו לעבור דרך החסימה שלו במעגל (שבגללה 2 מכוניות לפני נסעו נגד כיוון התנועה) הוא ביקש ממני את הרישיון ורשם משהו על פתק.. האם הוא יכול לשלוח לי דו"ח בדיעבד על עבירה?

בהחלט.

אורן המקורי 06/11/09

דוח שיגי עאחר כך מהשוטר בדואר

עו"ד אילון אורון 10/11/09
אפשרי ביותר.
גם אזרח יכול לרשום את פרטייך ולגרום להגשת דוח.
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן