אנא פנה לפורום מיסים/ביטוח לאומי

|

מס שבח

יוני תמיר 29/12/09
אני אלמן בן 70 חי מקצבת זיקנה יש לי 50% חנות מעוניין למכור את החלק שלי. האם בחוק יש פטור או הנחה ממס שבח לאור מצבי.
בבעלותי דירת 2 חדרים. לא קניתי ולא מכרתי בשנים האחרונות.

אנא פנה לפורום מיסים/ביטוח לאומי

עו"ד זהר ארד מנהל 30/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן