אנא הפנה שאלתך לפורום דיני מיסים

|

מס שבח ממועד קבלת טופס 4 ?

דן 11/01/10
שלום, רציתי לשאול האם מס שבח מחושב מיום קבלת טופס 4 (ערך הדירה ביום קבלתה) או מיום רכישת הדירה (היינו חתימה על ההסכם עם הקבלן) ?
כמו כן, האם קיימת פסיקה בנושא חישוב המס והגדרת דירה כמזכה החל בחישוב 4/5 מהתקופה בגינה מחושב השבח - ממועד קבלת טופס 4 ? או ממועד החתימה עם הקבלן ?
מס' עורכי דין ששאלתי ענו תשובות שונות ומנוגדות לשאלה זו.

אנא הפנה שאלתך לפורום דיני מיסים

עו"ד זהר ארד מנהל 12/01/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן