תצטרך לשלם את המס הגבוה גם אם תבוטל הוראת השעה.

|

מס רכישה -תקנות לשעת חירום

אלי רויזנר 05/08/12
שלום,

מה קורה אם רכשתי דירה שנייה ולא מכרתי תוך שנתיים את דירתי הישנה ובינתיים יבטלו את תקנות החירום של מס גבוה עבור דירה שנייה במשך השנתיים הללו , האם אצטרך לשלם את המס הגבוה או המופחת
בתודה מראש

תצטרך לשלם את המס הגבוה גם אם תבוטל הוראת השעה.

סלי אילון, רו"ח 05/08/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן