האם יש לשלם מע"מ מראש או לפי תשלומים בעסקאות בתשלומים?

|

מס מעמ

שחר 10/07/20
שלום. אני בעל עסק.

שמבצע עסקה בתשלומים ללקוח.

לקוח נתן לי 3000 אלף שח בכרטיס אשראי ב 4 תשלומים.



אני מדווח ומשלם למע"מ 17% .

האם אני צריך תשלם את המעמ בראש.

או אפשר לדווח חלקי בכל חודשיים שנכנס הכסף לחשבוני מחברת האשראי.



כי נכנס בכל חודש תשלום ?

מועד העברת מע"מ על תשלומים

עו"ד משה גבע מנהל 21/07/20
תלוי איך רשמת את ההכנסה.
אם אתה מוציא חשבונית מס רק בעת הפרעון אז גם תשלם מע%22מ כשכל תשלום יפרע. אם הוצאת חשבונית מס מראש על כל הסכום תאלץ להעביר גם את כל המע"מ.




הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן