כיצד ניתן לדווח למס שבח על מכירת חלקי בניין של 17% בפטור?

|

מכירת בניין פחות מ 25%

יניב 12/06/13
שלום רב
ירשתי בננין ,חלקי הוא 17% בבנין 3 דירות בשכרות חופשית 2 דירות מוגנות וחנות.
כל החורשים מכרו את הנכס ללא הסכם חלוקה .
המכירה בוצעה בתוקף הוראת השעה כיצד ניתן לדווח למס שבח בפטור .אודה על העזרה

על חלקך בשלוש דירות תוכלי לקבל פטור

סלי אילון, רו"ח 03/07/13
יתכן שגם תוכלי לקבל פטור על שתי הדירות הנוספות.

על החנות לא תקבלי פטור.

גשי ליעוץ.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן