כנגד רווחי הון באותן שנים או בשנים שאחריהן

|

מיסוי רווח הון ממט"ח

טלי 21/08/11
בשנים 2007-2008 היו לי הפסדי הון גבוהים ממטבע חוץ לא סחיר. ברצוני לדעת כנגד איזו הכנסה אוכל לקזז הפסדים אלו?
תודה מראש

כנגד רווחי הון באותן שנים או בשנים שאחריהן

סלי אילון, רו"ח 21/08/11
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן