האם המעסיק חייב לשלם לי שכר על ימי מחלה לאחר פריצת דיסק?

|

מחלה

ציפי 13/10/09
שלום
אני עובדת מזה חודש במקום עבודה חדש חליתי בכאבי גב פריצת דיסק ולא יכולה לעבוד מזה 3 שבועות האם המעסיק חייב לשלם לי שכר על ימים אילו?
תודה

רק יום יחצי

עו"ד רענן קריב מנהל 13/10/09
המעסיק חייב לשלם לך את יתרת החופשה שנצברה לך. בוותק של חודש את זכאית ליום וחצי.
שאלי בפורום ביטוח לאומי אם יש לך מענה למצב זה בביטוח הלאומי .

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן