קיבלתי מכתב מרופא תעסוקתי, מה עכשיו?

|

מה על מעסיק לעשות עם קבלת מכתב מרופא תעסוקתי

בנימין 28/06/21
מה על מעסיק לעשות עם קבלת מכתב מרופא תעסוקתי מוסמך, הקובע כי העובד אינו כשיר יותר לעבוד בחברה ?.
האם עליו להוציא לו מכתב פיטורים "עקב בעיות בריאותיות" או "אובדן כושר עבודה" ?
או שעל העובד להודיע כי הוא "מתפטר בדין מפוטר" - עקב בעיות בריאות ואובדן כושר עבודה המגובה בהחלטת רופא תעסוקתי ?

קיבלתי מכתב מרופא תעסוקתי, מה עכשיו?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 29/06/21

שלום בנימין,

המעסיק צריך למצוא תפקיד אותו העובד יוכל למלא בהתאם להוראות הרופא התעסוקתי.

אם אין תפקיד כזה, עליו לערוך הליך פיטורים.

לחילופין, העובד יכול להתפטר בהתאם לסעיף 6 לחוק פיצויי פיטורים.


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן