מה הדין לגבי מכתב שנשלח בדואר רשום והוחזר עם הודעה "לא נדרש"?

|

מה דינו של מכתב שנשלח בדואר רשום +א.מסירה ולא נדרש

גיא 13/12/12
היי,
שלחתי מכתב ברשום +אישור מסירה? הוחזר אליי עם הודעה - לא נדרש

האם מבחינתי ומבחינת בית משפט, הדרישה להודעה לעניין הגשת תביעה על סכום קצוב מולאה?

תודה רבה!

השאלה לאן שלחת

עינת, עו"ד 13/12/12
עליך לודא שזו הכתובת העדכנית של החייב במשרד הפנים.

משלוח בדואר רשום בתסיעה לסכום קצוב

עו"ד שרגא משה 14/12/12
הדין מורה לשלוח בדואר רשום (ללא צורך באישור מסירה). לאחר 30 יום ניתן לפתוח תביעה בהוצל"פ, ללא קשר לקבלת המכתב ע"י הנמען.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן