האם אני זכאי לתשלום אש"ל כנהג בחברת השכרה?

|

למי ומתי מגיע תשלום עבור אש"ל

מישל 02/11/09
שלום, אני עובד כנהג בחברת השכרה ונוסע כל יום ברחבי הארץ, (גם בלילות) האם אני זכאי לתשלום אש"ל ואם כן לכמה ?תודה.מישל

אש"ל- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 02/11/09
תלוי איזה הסכמים חלים עלייך. אם אין זכאות לאש"ל בהסכם אישי, הסכם קיבוצי או צו הרחבה שחלים עלייך לא תהיה זכאי לאש"ל.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן