האם אני צריך לשלוח את ההודאה לבית המשפט בדואר או להגיע פיזית?

|

לאן אני שולח הודאה בכתב על נהיגה עם רשיון לא בתוקף

סטיב 24/04/10
כתוב "להמציא לבית המשפט לפני המועד הקבוע"
השאלה היא האם אני שולח את זה בדואר? איך?
אשמח לתשובה.

בדואר. הכתובת רשומה בגב ההזמנה

אורן המקורי 24/04/10
אישית, ממליץ לא לשלוח אלא להגיע פיזית ליום המשפט.
כך יוכל השופט להתרשם ממך באופן בלתי תלוי ויכול ותוכל להשפיע על העונש.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן