מה זכאותה של עובדת חדשה לימי מחלה לאחר הדבקה בקורונה?

|

ימי מחלה עקב השבקה קורונה

מאיר 14/06/22
שלום, לפני חודש חברה שלי התחילה לעבוד בעבודה חדשה, ולפני כשבוע וחצי נדבקה בקורונה במקום העבודה. בגלל שהיא עובדת חדשה לא נצברו לה עדיין ימי מחלה, השאלה היא מה זכאית ? היא נכנסה לבידוד בגלל הדבקה המונית בעבודה וחוששת שלא תקבל תשלום על ימי בידוד כי אין לה ימי מחלה.


סיום הזכאות לדמי בידוד

עו"ד אברהם סרוסי מנהל 16/06/22

אין יותר זכות לדמי בידוד (הסתיימה בסוף מאי 22) ולכן במידה שאין לה ימי מחלה צבורים היא לא תקבל שכר.

מנהל פורום דיני עבודה

המסגר 35, תל אביב

03-735-8855

avi@sarusi-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן