אפוטרופוס אינו עובד. פני לפורום דיני משפחה.

|

ימי מחלה/אפוט

גלי 21/10/09
בשנת 2008 קיבלתי מינוי אפוט על גוף שפג בסוף ינואר 2009. נאלצתי לצאת לחלת בחודשים ינואר-פב 2009.החוק אומר שמגיע לאפוט 15 ימי מחלת בן משפחה.האם מגיע לי גם עבור 2009?

אפוטרופוס אינו עובד. פני לפורום דיני משפחה.

עו"ד רענן קריב מנהל 22/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן