איך לרשום רווח הון ממניות בטופס 135?

|

טופס 135 – היכן יש לכתוב רווח ממניות שניתנו מתכנית

אריק 11/05/15
אני ממלא טופס 135. בטופס 106 מופיע לי סעיף של רווח הון (מתחת לסעיף המשכורת) וסעיף של מס רווח הון (עם המספר 42). ערך המס הוא 25% מערך הרווח - אלו מניות שהיו אצלי שנתיים ומכרתי אותן. איפה יש לכתוב את הערכים האלו בטופס 135? 

דרך רישום רווח הון המופיע בטופס 106 אצל שכיר

עו"ד משה גבע מנהל 17/05/15
שורה 12 שדה 141

המס בשורה 54 בשדה 040 (אפשר גם לצרף לשדה 042 עם הניכויים האחרים בטופס 106). 

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן