טופס 1

|

טופס 1

רעות 22/07/09
שלום רציתי לדעת אם לתביעה בבית דין לעבודה צריך לצרף טופס 1 פתיחת הליך?

טופס 1

רעות 22/07/09
ואם לא צירפתי את הטופס מה ההשלכות?

לא

עו"ד רענן קריב 22/07/09
יתנו לך באשנב של הגשת תביעות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן