האם זה תקין שהמעסיק ממקם עובד במשרד עם חלון סדוק?

|

חלון סדוק במשרד.

מוטי 04/04/21
שלום וברכה,
רציתי לברר האם זה תקין שהמעסיק שלך ממקם אותך במשרד עם חלון סדוק?.
תודה.

חסרים פרטים למענה לפנייך

עו"ד נתיב רגב 07/04/21

הי מוטי, 

פנייתך לא ברורה. 

האם הורעו לך תנאי העבודה בשל כך? 

כמו כן, האם ביקשת את תיקון החלון? ומה עמדת המעסיק בנוגע לכך? 

בהצלחה, 


קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן