הכל תלוי בהסכמים בינך לחברה

|

חיוב מעמ על ריבית פיגורים

נמרוד 30/03/11
שלום,
הסיפור הינו על שקלים בודדים.
חברה חייבה אותי בריבית פיגורים של 9 ש"ח ולאחר מכן הוסיפה מעמ' האם חוקי ? הרי החוב שלי הוא כבר מגולם עם מעמ' וכך גם הריבית אז למה לחייב שוב את הריבית במעמ ?
האם אני צודק ?
נמרוד

הכל תלוי בהסכמים בינך לחברה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן