לאחר 9 חודשים אין זכאות לפיצויי פיטורים.

|

חוק פנסית חובה

מיכל 29/07/09
בעלי פוטר לאחר 9 חודשי עבודה. אין חוזה אין סיכומים כתובים. האם מגיע לו פיצויי פיטורין לפי חוק פנסיית חובה? אם כן - איזה אחוז חודשי 8.3%? תודה

לאחר 9 חודשים אין זכאות לפיצויי פיטורים.

עו"ד רענן קריב מנהל 29/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן