מה לעשות כשקיבלת הוצאה לפועל מפלאפון למרות ששילמת את כל החשבון?

|

חוב לפלאפון

בתיה 24/06/10
קבלתי הוצאה לפועל מעורכי דין של פלאפון למרות ששילמתי לפלאפון את כל החשבון שלי,(יש לי קבלות)מה עלי לעשות?

תשובה לבתיה

תומר שזר, עו"ד 24/06/10
בתיה, את צריכה להגיש או התנגדות לביצוע שטר או פרעתי, תלוי מתי שילמת את החוב... ויש לעשות זאת בתוך 20 ימים מהיום שקיבלת את האזהרה (הטופס הירוק).

פלאפון

משפטנית 24/06/10
שלום בתיה,

אני מבינה שהתיק עדיין לא בהוצל"פ.

אני מציעה לך לפנות לעו"ד ולקבל פרווט ממה מורכב החוב ולהראות לו כי שילמת בעזרת החשבוניות שבידך.

בהצלחה,

לידר מישל קרמונה-משפטנית
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן