פדיון חופשה כן. דמי הבראה לא.

|

זכאות לימי חופשה

לאה 20/06/12
עבדתי במהלך 9 חודשים במוקד טלפוני על בסיס שעות . התפטרתי עקב מעבר דירה לעיר אחרת . האם מגיע לי פדיון ימי חופשה הבראה ?

פדיון חופשה כן. דמי הבראה לא.

עו"ד רענן קריב מנהל 21/06/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן