פני לפורום ביטוח לאומי

|

זכאות לדמי אבטלה לאחר חופשת לידה???

גלית 15/03/12
אני לקראת סיום חופשת לידה ואינני מתכוונת לחזור לעבודתי. ידוע לי כי אם אני מתפטרת לאחר חופשת לידה, לצורך טיפול בתינוק, אני זכאית לדמי פיצויים. השאלה היא - האם אני זכאית גם לחתום אבטלה? או שחייבים מכתב פיטורים מהמעביד?

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 15/03/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן