מהן ההשלכות של התפטרות לאחר 7 ימי עבודה בחוזה לתקופה של 4 חודשים?

|

התפטרות לאחר 1-2 ימי עבודה

חנה בן צבי 03/03/16
רוצה להתפטר מעבודה לאחר כ-7 ימים של עבודה, אציין שחתמתי חוזה כבר לפני חודש כי הייתי צריכה להודיע הודעה של חודש במקום העבודה הקודם. החוזה שנחתם הינו לתקופה של כ-4 חודשים להחלפה לחופשת לידה, כמה זמן ומה ההשלכות להתפטרות כי המקום לא מתאים לי מכמה סיבות. תודה.

התפטרות מהעבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 06/03/16
זכותך המלאה להתפטר ממקום העבודה- יש לבחון את החוזה כדי לדעת מה ההודעה המוקדמת שנדרשת ממך ככל ויש כזו



בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן