האם החיוב של שליש מהמזונות כולל גם מדור בתקופת גיל 18-21?
השתתפות בהוצאות
בתי המשפט נוהגים לחייב ב- שליש מהמזונות בתקופת הגיל 18-21 לבנים.
1.האם זה חל רק על מזונות או שגם מדור צריך לשלם עדיין שליש ?
2.האם בתקופה הנ"ל ההורים עדיין חייבים לשלם על הבוגר הוצאות אחרות ואף להתקזז לפי האחוז שנקבע ?.
3.אם בתקופת הצבא הילד גם עובד האם ההורה חייב עדיין לשלם שליש מזונות עבורו? ואם לא, האם צריך לגשת לבית משפט לשם כך, וכדי להסדיר זאת ?
תודה.
האם החיוב של שליש מהמזונות כולל גם מדור בתקופת גיל 18-21?
שלום רב,
באופן כללי החיוב שליש חל גם על מדור והחזקת מדור , חשוב שתקרא את הפסק דין או ההסכם לראות אם סוכם אחרת.
בעניין ההוצאות החריגות, רובם מפסיקות, הוצאות חינוך אין, ולימודים גבוהים דורשים הסכמה משותפת ככל ולא הוסכמו בהסכם הגירושין.
הוצאות רפואיות חריגות ככל ואינם משולמות מהצבא כמו טיפול שיניים מורכב או טיפול פרטי החלוקה תהיה באותו היחס שנקבע לפני 18.
שהבן עובד- חשוב לזכור שככל ולא הוסכם בהסכם הגירושין, אף אם הבן עובד החיוב לתשלום שליש קיים , ניתן להגיש תביעה לביטול או הפחתת המזונות בהתאם לעניין.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
