האם חוקי להציב תמרור האוסר חניה של רכבים מעל 4 טון באזור תעשייה?

|

הצבת תמרור האוסר חנית משאיות באזור תעשית

הילה 13/03/10
שלום וברכה,
ברצוני לדעת האם זה חוקי להציב תמרור האוסר חניה ועצירה של רכבים מעל 4 טון בלב ליבו של אזור תעשיה???
חשוב לציין כי אין מדובר בציר מרכזי אלא רחוב ככל יתר הרחובות באזור; וכי לכל אורכו של הרחוב פרוסים מפעלים רבים שמרבית יומם עובדים עם רכבים שכאלו.

בתודה מראש

נשמע מוזר

|עו"ד נ.חקלאי 13/03/10
על פניו זה בהחלט מפתיע.
לשאלת החוקיות - התמרור חוקי אם ההחלטות על הצבתו במקום נתקבלו כדין - על ידי הוועדות הרלוונטיות.
זכותך לפנות לעירייה הרלונטית ולבקש מסמכים בדבר האישורים שניתנו לגבי הצבת התמרור.
בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן