האם יולדת שחזרה לעבודה יכולה להתפטר ולקבל פיצויי פיטורין?

|

הפתרות יולדת לאחר חזרה לעבודה

הילה 17/04/16
האם יולדת שחזרה לעבודה לאחר חופשת הלידה, יכולה להתפטר (לצורך גידול הילד) ולקבל פיצויי פיטורין (כמובן בתוך 9 חודשים מיום הלידה)? או שאם היא חזרה לעבודה היא מוותרת על זכות זו?



תודה

התפטרות לאחר חופשת לידה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 19/04/16


הזכות להתפטר בדין מפוטרת לצורך גיול להילד היא עד 9 חודשים מיום הלידה ואין חשיבות באם העובדת חזרה לעבודה או שלאו. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן