כיצד ניתן לקזז הפסדי הון בשנים הבאות ?

|

העברת הפסדים מניירות ערך משנים 2008-2009 לשנה שוטפ

ורוניקה 13/06/17
שלום רב,

שכיר הפסד בשוק ההון בשנת 2008 -2009 .
לא הגיש דוחות לרשות המסים.
האם יש דרך להעביר את ההפסדים משוק ההון לשנה שוטפת?

בתודה מראש,
ורוניקה

כיצד ניתן לקזז הפסדי הון בשנים הבאות ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 14/06/17
ורוניקה שלום רב,
מס הכנסה דורש הגשת דוחות מס בשנה בה התהוו הפסדי הון, כדי שניתן יהיה לקזזם בעתיד.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה !

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן