נענהלמעלה

|

העברת דירה מבן לאמא ללא תמורה

אברהם 01/12/11
שלום רב,

אמי העבירה לי את הדירה, הרשומה על שמה, על שמי ללא תמורה. האם כעת כשאני רוצה להעביר בחזרה את הדירה על שמה ללא תמורה..מהי ההשלכה המיסויית אם בכלל?
תודה

נענהלמעלה

עו"ד (ורו"ח) יצחק פוגל 04/12/11
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן