יש לבדוק זאת במינהל

|

העברה מהמינהל לטאבו

אבי 13/04/10
דירה שנרכשה לפני 10 שנים - רשומה במינהל אך במינהל אמרו לי שאין בעיה להעביר לטאבו. איזה מסמך צריך למלא? אמרו לי משהו עם שיכון ציבורי /שטר מכר. האם צריך לשלם דמי היוון/הסכמה?

יש לבדוק זאת במינהל

עו"ד זהר ארד מנהל 13/04/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן