שעות נוספות- דיני עבודה

|

החזר תוספת שעות נוספות

gi 08/03/12
שלום .
עבדתי 6 ימים בשבוע ועברתי את ה 43 שעות השבעיות .
אם עבדתי בסכ"ה 53 שעות שבעיות .
האם יש לחשב את זה כך ?
אחרי השעה 44 ו 45 לשלם 125%
ואחרי השעה 46 ואלה לשלם 150%
כי המעסיק שלי לא מוכן לשלם לי שעות של 150%?
מה הדין בבית המשפט ?

שעות נוספות- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 08/03/12
אכן החישוב הוא כפי שעשית..

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן