החזר ימי מחלה- דיני עבודה

|

החזר חופשת מחלה

גלעד 08/03/12
שלום רב
החזר חופשת מחלה. עבדתי חודש מלא ואחרי החודש הייתי בחופשת מחלה 6 ימים מלאים.
עכשיו הודיע לי המעסיק שהוא אינו רוצה לשלם לי את ה 1.5 יום וחצי בתשלום.
מאחר שביום הראשון נחשב ללא תשלום . והשני לפי אחוז
השאלה שלי היא ?
1. האם הוא צודק?
2. האם יש לקזז את היום הראשון הלא בתשלום מה 1.5 שיש ברשותי ?

החזר ימי מחלה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 08/03/12
אכן המעסיק צודק

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן