האם אני חייב לדווח על דמי הבראה בחודש שבו אני בהליך פשיטת רגל?

|

החודש קיבלתי דמי הבראה במשורת, ואני בהליך פש"ר

דני 07/08/11
והשאלה שלי כזו, האם אני חייב להצעיר בדו"ח חודשי על כך, ואם כן יש מבצ שהם יחקו לי את דמי הבראה לטובת נושים

הבראה בפשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 07/08/11
או שתגדיל את ההוצאות בהתאם לחודש הזה,
או שתשאיר את זה ככה - לא אמורים לעשות אם זה בעיות, יודעים שזה חד פעמי, פעם בשנה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל פורום הוצאה לפועל.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן