האם אני צריך אישור עירייה להוסיף פרגולה או מרקיזה בבניין עם פרגולות קיימות?

|

הוספת הצללה0פרגולה,מרקיזה

אילן 02/05/10
איני גר בקומה שניה - בבניין משותף בן 15 שנה מעלי בקומה שלישית יש 2 פרגולות עץאני מעוניין להוסיף גם הצללה - פרגולה עץ או מרקיזההאם צריך אישור עירייה אם כבר קיימים בבניין פרגולות ?

ברר זאת בועדה המקומית

|עו"ד עזרא שרון 02/05/10
העובדה כי אחרים בנו פרגולה לא בהכרח אומר משהו לגביך וגם לא בהכח זה נעשה כחוק
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן