מה ההבדל בין ערעור, ביטול ובקשה להישפט לאחר קבלת קנס?

|

ההבדל בתגובה לקנסות

מוטי 11/11/11
ברצוני לדעת מה ההבדל אם לאחר קבלת קנס , בין ערעור / ביטול/בקשה להישפט? האם כשאני בטוח בצידקתי עלי לבטל או לערער או להישפט? וכן באיזה פרק זמן מיום הקנס אוכל להשתמש באחת מהאופציות?

ערעור/ביטול/המרה/משפט

יעקבי 11/11/11
שלום מוטי,
תוך 30 יום ממועד הדו"ח פניה למפנ"א בדרישה/בקשה לביטול הדו"ח או ערעור עליו.
תוך 30 יום ממועד הדו"ח ניתן לפנות למפנ"א ולבקש המרה באזהרה אם אתה עומד ב-10 קריטריונים להמרה.
תוך 90 יום רשאי להגיש בקשה להישפט.
פניה אחרי 30 יום לא תקפיא את הדו"ח לענין הגדלת הקנס.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן