האם השכנים יכולים לתבוע דמי איזון על בניית חדר על הגג?

|

הגשת בקשה לדמי איזון

גיל 11/02/14
בניית חדר על הגג נבנתה בשנת 2003 על רכוש משותף.

האם יכולים השכנים היום לתבוע את את דמי האיזון כפי שנאמר להם שמגיע להם? האם יש הגבלת זמן ? והאם הזכות לדמי איזון היא לדירה או לדייר ? ללא קשר לחתימה?

התיישנות תביעה לדמי איזון

עו"ד ענת קציר מנהלת 11/02/14
גיל שלום,



מי קבע כי מגיעים דמי איזון?

האם ניתן פסק דין בהקשר?



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן