האם פעלת במסלול מהיר?

הבנת התהליך

אורן 17/05/10
שלום , היום פתחתי תיק בהוצאה לפועל בו הגשתי פסק דין זוכה.
מעתה ואילך , האם עליי לחכות שהוצלפ תחזור אליי?
וכיצד אני מקבל את הכסף?

האם פעלת במסלול מהיר?

עו"ד משה שרגא מנהל 18/05/10
אם כן, אזי הוצל"פ אמורים לבצע פעולות עבורך, במגבלות המסלול.

אם פתחת במסלול רגיל, אזי עליך ליזום פעולות באופן עצמאי.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן